Saturday, June 20, 2009

AnAk2 Didik OM114


Para Pensyarah OM114



Saya bersama Dayah....X student Om114...hehehe now dah jadi teman sekerja.. Ketua Mafia OM.. pandai menyanyi tau....



Para Pelajar Bersama Pensyarah malam Dinner OM114 di De Rhe Beach Resort



Saya Bersama Dee...juga x student.. tapi kini sealiran..hehehe ( Best Student OM114) 4x dapat
Anugerah Dekan.. berturut2 okey...
20 Jun 2009 ( Sabtu )

Ke kolej ari ni.. mengemas apa yang patut.. tidak lah nanti terkejar-kejar bila sampai waktunya...
sebak jugak rasanya.. di kolej bukan sendirian.. ada ida datang meneman.. hasmalina pun ada.. tapi sedang bekerja.. orang dari UiTm datang untuk interview student mass com yang baru... Hmmm mula2 tak tahu nak start kemas dari mana... banyak sangat... semua tu naskah yang aku kira amat berharga.. naskah yang asalnya dari pekan lagi.. tempat mula2 aku mengenali Kolej Shahputra.kalau hendak dihitung rasanya sudah hampir 7 tahun lebih ... sambil mengemas aku membaca komen2 student pada aku.. kelakar jer komen mereka..maklum lah takut nak komen lebih2...takut kena potong markah...komen mereka aku simpan dalam satu file....macam2 bentuk tulisan....siap ada gambar kartun la dan sebagainya...apa yang aku bangga dengan diri aku setiap nama yang tertera pasti aku boleh ingat kembali wajah mereka...maklumlah aku mula mengenali mereka start mereka di sem 1 lagi sehingga la tamat belajar di kolej Shahputra...contoh yang paling terdekat ialah Dayah & Dee...hehehe alhamdulillah mereka semua dah berjaya...dayah & Dee dah jadi pensyarah dan sedang sambung blajar buat MA...yang lain pun sama.. ada yang jadi pensyarah di UiTM, executive di MQA, di suruhanjaya komunikasi dan macam2 lagi la... apa yang best menjadi pensyarah ni ialah pelajar2 tak lupa akan jasa dan ilmu yang kita bagi... setiap tahun saya akan mendapat ucapan "Selamat hari Guru" dari mereka.. sebagai seorang pensyarah kejayaan pelajar2nya merupakan hadiah yang tidak ternilai ..Semoga ilmu yang kami berikan akan digunakan dengan sebaik2nya...dan ianya akan menjadi bekalan buat kami sebagai pensyarah iaitu pahala di akhirat kelak...

p/s Buat Abang Remy thanks banyak2 sebab abang pun tak pernah lupa wish Selamat Hari Guru buat Zue...

13 comments:

Love said...

mek!! ayat2 mu menususk kalbu le... nak tertitis air mata aku... :)

Mc Zue said...

ma... jangan gitu...

HIDAYAH HALIM said...

uuuwwwaaa...dah la hset saye masok dalam lobang jamban...pas neh ilang cek mek zu kesayangan nih plak...nanti da tak de org nak gado ngan saye & dee...pas neh saye gado ngan dee je lew... =(

Mc Zue said...

ilang hset boleh beli la dayah.. hehehe..gado bisa dibuat la.. gune hset yg baru di beli tu.. call la.. kikiki

HIDAYAH HALIM said...

ehhhh...saye ade bagitau kat cikzu ke yg saye bli hset baru? saye rase tak de...ish..musykil nehhh... ade org bilang sama kamu yaaaaaa....?

Eja said...

waaaa....pasni aku bduet ngn anis je gi melawat ecm...megamol...ktn parade...slalu trio!

Anonymous said...

akhirnya mc zue akan tinggalkan aku jugak... sedey betul rasa...tk terbayang keadaan bila ko tk de mc... terasa sunyi,sepi n kosong kt kolej nie...semoga pershabatan ini kekal selamanya,wpon tpisah tmpat kerja... jgn lupe 4& 5 julai dtg kolej karnival sukan mara ya....
k.eja nant apa2 ingat2 kt sy ya...tk de kwn doh....hu..hu..hu....

HIDAYAH HALIM said...

cik zu kene datang sukan mara neh tau...saye da letak name cik zu jadik keeper untuk team futsal kite...bleh yerkk..?? heheh

Mc Zue said...

anonymous.. wei.. jangan gitu.. aku ingat la korang semua.. aku akan datnag jenguk korangnya..

dayah:- sukan mara tu insyaallah saya datang.. tapi keeper tu poyo jer..

Mc Zue said...

anonymous:-ko rupenya anis...

HIDAYAH HALIM said...

hek elehhh...member sendirik pon leh tak cam...dari ayat tu pon saye da tau tu kak anis...apa punya turrrr...

dee said...

tu dah tunjuk tanda2 lupa kawan...hahahha...ape daa...

Eja said...

alahai mc....cemana la ko xleh kenal ciri2 anis yg tersserlah tu...anis tabahkan ati yek. akak kn ada...