Wednesday, June 17, 2009

MeMoRi Di Sara Thai & TC












Teman, Kawan
, Sahabat, Rakan seperjuangan semuanya mempunyai maksud yang sama pada
akhirnya... mereka adalahorang yang boleh membahagiakan kita, membuatkan kita ketawa, happy dan macam2 la...Semalam saya bersama2 teman2 pejabat keluar bersosial bersama2 di Sara Thai Restoran ( ida, wawa, kak ja, dayah, dee ( nakal bangat dua orang ni..kalau tahu dari dulu banyak kena potong markah ni..), saparina, anis, wani n keluarga dan sani .. Hmmmm orang kata makanan di sara thai best.. tapi pada saya ok la.. kebanyakkan makanannya semua menggunkan nama2 di Thailand.. tak faham setabok kata org ganu.. hehehe.. saya just makan mee goreng.. happy keluar ngan kawan2.. coz dah lama tak keluar bersosial.. sedang sibuk menuggu makanan tiba2 kami semua ternampak artis terkenal yusri kru n stevent rahman.. melopong mulut dayah( hahaha) siap perasan tu yang yusri tengok dia.. Kejiiiii... nak bergambar la kunun...dayah.. dayah.. yang di dee dan wawa menunggu makanan yang dah 5 jam di order tak sampai2.. hehehe..saparina pulak makan tak pandang kiri kanan.. mak buyung ni lapa yang amat...saya, kak ja, anis, sani, wani n ida maintain...dayah pulak tak yah nak cakap la ngan muka poyo dia. dee plak asyik buat lawak bangladesh dia..hehehe ( jgn marah adik2 ku.. )

Kira2 dah hampir 2 jam kat sara thai kami atur plan gi ke TC pulak... sambil cuci2 mata bergambor la apa lagi... macam2 patern muka sorang2.. juara dah tentu si dayah yang sentiasa poyo tu.. ( jgn mare...) dah agak2 bosan kitaorang pun gerak nak balik umah.. tapiiiiii sempat lagi tu singgah mc donal makan ais kerim... aduhhhh best bangat....ada kisah di sebalik order ais kerim tu.. hehehetapi simpan jer la ya ida, wawa n kak ja.... tq ya belanja ais kerim...dah kenyang ngan ais kerim kitaorang pun berangkat la balik umah...

Untuk kawan2.. thank u keluar bersosial semalam.. tq juga sebab banyak tolong saya untuk program OM..untuk yang akan ganti saya SELAMAT BERJUANG DAN SELAMAT SAKIT KEPALA.. HEHEHEE...AKU MEMANG SAYANG KORANG SEMUA...kenal korang adalah perkara yang paling best.. dayah n dee selamat joint group bekas pensyarah korang..saparina selamat melahirkan 1st baby...kak ja thanks coz jadi kakak saya... ida sendiri mau ingat ya.. wawa teman yang selalu menemani aku...wani ko banyak tolong aku thanks byk2.. teman yang bekeluarga yang tak pernah tak joint kalau aku buat event... anis adik yang pendiam tapi penuh makna.. Sayang korang....sedihh wooooo dah 7 tahun lebih kat shahputra ni..










20 comments:

hisyamrahman said...

tok ajok pung aku....tak pe la....ngaju la gini

HIDAYAH HALIM said...

ala...cik zu neh...dayah neh kan cite2 dulu nak jadik model....hakhakhaktuihhhh...tu yg klau bgambo mmg hover...

elehhh..cik zu same jek teruje tgk yusry tu...wekkkk...

dee said...

cik zu..dayah dlu nak jadi model utk iklan sos cili..tp tak lps..hahahhaa..

smga cik zu trus sukses n kekalkan kepoyoan..hahahahahaa...

HIDAYAH HALIM said...

Pembetulan..pembetulan...!!
Sebenarnyeeee...cik zu yg selok soh aku tangkap gambo ngan yusry... coz lepas aku dia plak nak tangkap gambo ngan yusry... hahahahah....saje je nak umpan aku...

Tapi aku tak hengen ponnngggg... klau rosyam ke...zulhuzaimi ke... baru ar aku selok...kikikiki

HIDAYAH HALIM said...

ha ah kann...saye pon doakan cikzu cemerlang kat UNITEN & ketemu Mr. Right...hehehe...

Mc Zue said...

en syam:- saya dah tepon en syam tak angkat..tima kasih nak tinten cermin nanti.. hehehe

dayah:- model apa la yang ko cita-citakan tu..

dee:- tq ya.. tolong tgk2kan si dayah tu.. nanti terlebih poyo..

HIDAYAH HALIM said...

dee slalo tau marah saye...tapiiiiii......ade saye kesah...??!! hahahaha

dee said...

camne tak marah...ske sgt wat ntah ape2..bile ckp sket..mula la nak tutup telinga, wat2 tak dengar..ish..ish..ish..

Mc Zue said...

dee memang patut pun dayah kena marah..poyo tak tentu pasal.. tak pasal2 tepon masuk jamban.. hehehe

madier said...

jgnkan ko..akupun dia tak ajak...ngaju jugok la gini..

Mc Zue said...

ala d... aku dah sms la.. ko janji nak datang.. alih2 ko tepon cakap ada hal.. hehehehe

Aku...kan Abangg said...

2long!2long! abg pung nak ngajuk jugok.....kalu camni gaya mu, mc...mu akang jadi...??? kwangkwangkwang

Mc Zue said...

abang rem.. akang jadi kurus ker? hehehehe.. amin...

HIDAYAH HALIM said...

cikzu nehhh...saye da la tgh sedih kehilangan hset yg sungguh membawe erti dalam idop saye neh...saje je nak ngulit kenangan...
sob..sob..sob..

Mc Zue said...

dayah.. its fact...

Mc Zue said...

dayah.. its fact...

HIDAYAH HALIM said...

hambooooiiii...mentang2 la lecturer...ye la...ye la...it's fact...uuwwekkk...

Eja said...

akak pon SAYANG KO mc....waaaaa....

HIDAYAH HALIM said...

saye pon syg cik zu gakkkk...!!!

Mc Zue said...

adoiiii.. kawan2 jangan la gini.. sedih weihhhh...