Thursday, July 2, 2009

Last Day D' ShaHPuTRA


kawan2 seperjuangan OM114 -Sweet moments 2009




Raja Nurhidayah...1st sedih..


time dah nak balik...siap berposing..





wanie, along, aku, zura, anis n ma



Mata yang memang perggghhhh..bengkak




bersama pengantin baru... Dayah






30 Jun 2009


Baru 2 hari aku tinggalkan Shahputra tapi rinduuuunya la rasa...tak terucap.. hehehe..poyo jer kan.??? tapi itu la realiti.. namun pesanan kawan2 akan aku ingat.. life must go on..di sini aku akan mengenali orang baru.. kawan2 yang baru.. procedure n pattern yang baru..pekan yang baru..dan semuanya la baru.... untuk kawan2 thanks banyak2 sebab tolong saya selama ni..boleh terima diri saya seadanya..boleh terima perangai saya..boleh terima kelantangan mulut saya.. hehehe tapii.. kalau tak der tu semua mesti korang takkan ingat saya kan..saya juga nak minta maaf banyak2 pada kawan2 yang tak sempat nak jumpa.. untuk Shahputra terima kasih kerana menjadikan saya sebahagian daripada keluarganya...untuk kawan2 yang masih lagi berjuang di sana.. teruskan perjuangan kerana pasti akan ada sinar untuk korang satu masa nanti.. kerana dalam hidup ni kita akan melangkah kepada satu langkah ke hadapan..

Untuk ANIS:- THANKS a lot kerana menjadi sahabat, teman, kawan dan semua yang mempunyai makna yang sama untuk aku.. untuk kak ja:- percaya la sinar itu akan datang dalam hidup kak ja n thanks jadi kakak saya.. kawan2 yang lain terlalu ramai untuk di sebut tapi saya percaya masing2 akan tahu siapa saya tujukan.. hasmalina thnks juga untuk ko sebab banyak tolong aku sepanjang aku duduk seangkatan ngan ko..KAk Chik & En Syam :- nasihat kak cik n kebaikan kak cik takkan saya lupakan sepanjang hidup saya...Abang rem:- thanks coz jadi abang zue.. Ust Madi:- selalu buat lawatan kat atas..mengeratkan ukhwah dengan kawan2 di atas.. Pensyarah2 OM:- TQ SO MUCH.. zura, wani, julie, kak ina, along, kak zie dan yang lain terima kasih banyak2 ya.. kalau yang tertinggal nama tu minta maaf banyak2... Sampai Berjumpa Lagiiii..


16 comments:

ieda said...

huhuhu walau nama akak x disebut , mek adalah rakan seperjuangan di shahputra dan kenangan itu amat bernilai untuk di kenang ....

good luck dik ...

Eja said...

airmata x tertahan...waaaaaa....

dee said...

bila cik zu menangis...sedih gak wooo...

Eja said...

dee - cik zu kn sokmo gelak gembira dpn kite, so bila dia nangis mmg x best n x kena lak kalu kita x join skali...

Mc Zue said...

kak ieda.. sori ya terlupa.. coz ramai sangat saya nak ingat.. tertinggal nama akak.. tapi saya tulis kan saya juga tujukan kepada mereka yang faham termasuk la akak..kenangan di pekan.. n bila nak bagi tuaal pada saya?? tq so much..

kak ja:- simpan air mata tu untuk sesutu yang akan berharga nanti.. :-)

dee:- ya ker dee? boleh caya?? hehehe

wawadave said...

nyah, ko mmg keji nyah...huuuhuuu

hisyamrahman said...

akhirnya zu menulis blog semula...suka hati aku...selamat zue...selamat...

pstttt: jgn ngorat mamat2 vietnam yang bersepah kat muadzam tu

Mc Zue said...

WAWADAVE...kehkehkeh...itu la ayat feberet aku.. huhuhu

en syam:- saya cuba luangkan masa untuk update blog ini...tqqqq

Mc Zue said...

en syam:- mintak2 la simpang yang psstttt cik tu.. hehehe

Anonymous said...

hu..hu..hu... sedih betul rasa... tq mc, sbb jd shabat trbaik tuk aku...byk kenangan kt kan..he..he..he.. esok n lusa jgn lupa krnival sukan mara dtg tau!!! k.ja skali ya,kt pg sama2..... jgn luper...

Mc Zue said...

most welcome NORHANISAH BT ABD HAMID...:-)

LITTLE DEWA said...

salam
mek zu... awin ni :) dpt link blog dr zura. owh nk stat new journey ye? gud luck ok :)

Mc Zue said...

hye lttle dewa.. awin isa ya.? tq so much..

Aku...kan Abangg said...

salammu mc...
jaga diri molek dn kalau boleh elakkn bercinta ngan veitnm atau spesis ngannya...cuma satu je pesann
cabut spek hitang bila senyungggg...baru mu nampk comeiiii..adiossss

Mc Zue said...

HUWAHUWAHUWA ABANG..
bagi la spesis lain pada zue.. hehehe...berehhhhhhh

Love said...

mek...... windu...