Thursday, July 9, 2009

WaJaH BaRu...


Perkara pertama yang aku buat.. untuk tatapan anis..hehehe tampal gambo dia...


Rak buku yang masih kosong..



Tempat duduk yang juga masih kosong..


Uniten.. itulah nama tempat majikan aku yang baru....Hari ni genap 9 hari aku di Uniten.. Di sini aku akan memulakan kehidupan aku yang baru...suasana yang baru...pelajar2 yang baru..bangunan yang baru..semangat yang baru...dan semuanya baru la.. kecuali tuan punya badan ni tak baru.. hehehe.. Aku tak pernah bermimpi yang aku akan datang ke sini sebagai staff Uniten.. sebelum ini pernah datang untuk menjenguk kawan2 ku( Fuzah, Sukiman dan Jajan) tapi Allah telah beri rezeki yang murah kepadaku.. Alhamdulillah...Dengan keadaan yang serba baru ni banyak menda yang perlu aku belajar terutama cara untuk membuat "paper"..sebelum ni masa di Uitm pernah ada pengalaman membuat paper tapi itu kisah 8-9 tahun yang lepas..namun ini merupakan sebagai cabaran yang akan aku sahut..

Di sini semua pensyarah di beri satu bilik khas..termasuk la aku...bilik ini merupakan tempat untuk mereka membuat persediaan sebelum masuk ke kelas..Kepada kawan2ku yang membaca blog ini jemput la singgah apabila datang ke Muadzam nanti ya..hehehe




hehehe..kini dah hampir dipenuhi..

10 comments:

::Azura Rahman:: said...

Mekkkkk... huhuhu... bunyinyer cam hepi erk dpt semua baru... mesti laa kan... ada satu lg baru mu tercicir... gaji baru... hahahaha... jgn lupe 1st gaji banjerrr aku... best arrr opis br mu... pc baru... sure x de virus kan... ekekeke.. mu jgn ternak virus baru udah ler... windu arrr ke mu... jaga diri ye mek.. jgn lupekan kami di sini... lap u... muahsssss

Mc Zue said...

aduhh zura..aku pun windu gak ker mu..windu gak kat shahputra..huk3.. insyaallah ada rezeki lebih aku belanja..virus tu macm takda..ta[i tak tahu la tetiba aku jadi penternak virus yang berjaya kat sini.. hihihi..lap u 2...muuuaaahhhh

ieda said...

aluuu mek .. sungguh terharu dgr citer mu dik .. akak sentiasa doakan agar mu sihat dan ceria gumbira sbgaimana pengalaman 1st day disini .. buat kerja tul2 dik .. berikan yg terbaik untuk mereka disana ..

mana sahaja kita berada , bimbinglah anak bangsa agar mereka jadi yg terbaik dari kita .. ( waduh emoo lah pulakk akak nieh .. wakakakka )

dik .. memang cantik tmpt mu itew .. besooor dikk .. pueh ati akak tgk .. jgn sedey2 tau .. kami sentiasa melindui mu mekkkk ..

Mc Zue said...

aduhai kak ieda..tq coz bagi spirit n doakan untuk saya.. if datang muadzam time office hour jgn lupa calling2 yek..miss u 2....

Anonymous said...

hu..hu..hu.. touching betul... mesti ari2 ko akan ingat kt aku kan... still lg rasa sedey n kosong.... mayb it will take a very long time to adapt ngan keadaan nie....
nant aku dtg yek... bwk makanan tuk stok ko kt sana... he..he..

HIDAYAH HALIM said...

fuyyyoooooooo...besar tol bilik cik zuuuu...(gaye jakon)...nanti klau la kitorang gi sane jengok cik zu...leh wat makan2 kat dalam bilik tu...

Aku...kan Abangg said...

Kata bijak pandai...Di mana pun kita berada, atau berapa pun jauh jarak yang memisahkan, senyumlah dengan gagah dalam menghadapi segala keadaan.
Berjalan terus tanpa memperdulikan apa yang terjadi.Sembunyikanlah kesedihan di sebalik senyuman dan yang pasti garisan pemisah diantara kejayaan dan kegagalan adalah terlalu halus hinggakan jarang kita sedar bahawa kita telah pun melampauinya demikian halusnya sehingga kita tidak sedar bahawa kita sering memijaknya.

Mc Zue said...

anis:- iya..every day nis..huk3

dayah:- boleh sesangat dayah.. kita buat pot luck ya..

abang rem:-speechless.. n tq so much..itu la bagusnya mempunyai seorang abang yang sering bagi semangat..

Jankaulu said...

nanti ada masa aku g bilik mung zue, leni gosip kuat sangat.

Eja said...

emmmmm....sedihhhhhh...