Tuesday, January 6, 2009

X ke 2

hmmmm kalau D6 sibuk sekarang ni.. saya lagggggiiiii sibuk... tapi untuk tidak menghampakan mereka yang dah tag saya ni maka saya cuba sedaya upaya untuk menjawabnya...

10 weird things/habits/little known facts about me.
1. Suka g leypark kedai cik yah..
2. suka tolong cikyah berniaga.. buat air dan baca bil..
3. nak jaga perasaan orang tapi menyebabkan perasaan sendiri yg terguris..
4. tak pandai nak marah orang takut orang kecik hati
5. kalau minta tolong sesuatu pada orang tapi kalau dia tak boleh buat dah tak minta tolong dah lepas tu.. rela buat sendiri.
6. suka bercakap /berborak dan g berjalan2 kat tempat kawan2..
7. suka tengok citer hindustan
8. peminat rosyam noor.. hehehe ( lakonan dia jer)
9. Suka beli barang tanpa di rancang
10. paling suka kumpul sandle n selipar....

fuhhhh.... lega...siap akhirnya....tq d6 sebab blog ni telah di tag.. sekurang2nya untuk bulan ni ada input untuk diupdate.. hehehe.. dengan itu saya ingin tag Anis pula.. selamat menjawab ya..

1 comment:

hisyamrahman said...

hahaha...nanti aku hadiah selipar