Sunday, February 15, 2009

HapPy BirtHdaY Aisya





















Diam tak diam dah 2 tahun usia aisyah.. sekejap jer.... Selain fatima n Khadeeja Aisyah juga penghibur hati saya.. Keletahnya mengalahkan orang tua.. Kuat menyanyi.. yg mahalnya siap buat memek muka.. macam2 bentuk..Aisyah ni merupakan anak KAk Ja.. baru2 ni umi dia( kak ja) sambut birthdaynya.. ada la acara memotong kek.. kebetulan pula fatima n khadeeja( anak Lipi) ada datang ke kuantan.. Ala2 renuion gitu..hehe.. Nak jadi kebetulan ibu saudara saya pun datang juga.. dan dia menghadiahkan Kek Bluberry untuk Aisyah.. saya pula menghadiahkan baju gaun..hehehe..Diorang semua ni dah dianggap macam anak sendiri.. sebab tu mereka memanggil saya dengan panggilan MAMA..



HaPPy BirthdaY Aisyah... Moga menjadi anak yang solehah dan dibanggakan...

3 comments:

hisyamrahman said...

insyaAllah

Aku...kan Abangg said...

semoga panggilan MAMA ni akan terpanggil utk mu mc suatu hari nantiiii

Mc Zue said...

AMIN ABANG...