Sunday, October 26, 2008

NiLai KeNaNGaN..















RaSaNYA dah tutup kisah jamua raya yang Ksp anjurkan.. dan rasanya masih belum terlewat untuk ucapkan TERIMA KASIH yang tak terhingga kepada kolej kerana mengadakan jamuan ini untuk pekerja-pekerjanya.. Alhamdulillah kami semua dapat berkumpul beramai2, saling mengenali di antara satu sama lain... dapat melihat gelagat kakitangan shahputra sambil dihiburkan dengan persembahan setiap program dan juga department...

Bila duduk sorang2 sambil tengok gambar teringat pula jamuan yang dibuat dahulu kala ketika itu saya bekerja di pekan...betapa seronoknya la rasa..persembahan juga tak kurang hebatnya.. department kami Business mendapat tempat pertama...ianya takkan berjaya tanpa sokongan semua pihak.. untuk memeriahkan lagi jamuan makan malam itu pihak organizer menyediakan anugerah kepada staff2 yang bertuah... dan salah seorang staff yang bertuah itu tentulah saya.. hehehe.. alhamdulillah... sukiman juga turut mendapat anugerah itu iaitu "Lecturer Paling Ceria" tahniah suki... tapi kini semuanya tinggal kenangan yang tak mungkin saya lupakan... Kenangan adalah sesuatu yang amat bernilai yang tak mungkin boleh di jual beli.. kerana setiap manusia mempunyai kenangan yang berbeza yang mempunyai "VALUE" nya tersendiri...

8 comments:

anis said...

mmg best giler time tuh...kita wat ptndingan karaoke kan...so mlm tu kira final la..kita semua close n seronok sakan t'utama ko la sbb menang kan...

Anonymous said...

ada cd mulanya disini pulak tu huhuhuhu...

anis said...

ha ah la...denan wat kan CD tu rasanya.. sedih wooo....

Mc Zue said...

cd tu simpan la wat kenangan..

Anonymous said...

movie amatur je...
sape nak aku ada filenya. boleh diburn semula dalam cd.

hehehehehe... RM7 sekeping hehehehe...

Mc Zue said...

nan apa kata ko buat cd yang lain plak. kisah yg lain

Anonymous said...

kisah apa? contoh?

Jankaulu said...

zaman kegemilangan aku dah berlalu, aku dah tercampak di daerah lain...dulu Pekan, ke Kuantan dan ke Muadzam akhirnya...

selepas ini? Temerloh?

...setelah kau berhijarah dari daerah cintaku, aku dibuai sepi di taman permainan rindu...