Sunday, December 6, 2009

2010

SeLaMat Datang Tahun Baru..tup..tup dah sampai akhir tahun 2009..cepatnya la masa berlalu..rasanya ari tu baru jer masuk tahun 2009..hmmmm kalau di hitung usia aku dah masuk 3 series...he3 kalau kereta BMW ni mahal harganya..kalau kelapa pulak makin tua makin lemak santannya.. apa sahaja peribahasa org melayu tentang org lama ni semuanya yang positive..tak kisah la apa2 pun yang penting Allah dah beri rezeki yang murah kepada aku dan keluarga aku..SelaMat Datang 2010..Semoga Allah memberkati dan merahmati aku dan keluarga tahun ni..Amin..
Dulu - Belasan tahun
Kini - 3 series

8 comments:

Jankaulu said...

aku dah nak empat siries...he he he

Mc Zue said...

suki..lagi lama lagi mahal...dunt worry..kikik

ieda said...

yang penting mek makin cun ... dan jgn lupa jaga diri k ...

Mc Zue said...

alhamdulillah n tq kak ieda..

anis said...

hah..ya ke sukiman...angka je tuh...life begin at 40 kan... ahlamdulillah semoga makin murah rezeki kt semua tahun depan amin..last year kt bjaya kan mc beli rumah..this year alhamdulillah byk gak impian tcapai..next year kena cari duit lg kan kita nie...masing2 suke shopping..n aku da dengar nasihat ko tu tk beli coach tu...he..he..tq...

Mc Zue said...

bagus nis..this year kita kena capai apa yg kita impikan..

Umar said...

Semoga tahun baru ini, apa yang dicitakan dan diimpikan tercapai...

Mc Zue said...

Amin..Tq noni..:-)