Tuesday, June 24, 2008

ArGHhhhhhh......

Hari ini aku terima berita yang tak best lagi... 2 minggu lepas berita tentang yana, linda shahrir, usop akan tinggalkan ksp dan melangkah ke tempat yang rumputnya lebih hijau ( petikan kata2 En.Kamal) iaitu POliteknik Sultan Haji Ahmad Shah... walapun tempatnya tidak jauh namun kehilangan teman2 tetap juga terasa..Hari ni berita tentang Amli pula akan tinggalkan KSP... Dalam tempoh beberapa hari lagi Amli akan di kenali sebagai Pensyarah Uitm... Alhamdullillah rezekinya telah sampai...berkat daripada kesabaran yang dia lalui selama ini ( bak kata D6)... lepas sorang..sorang kawan2 lama akan tinggalkan Ksp....tak lama lagi kawan sebelah aku ni akan menyusul.. semoga ada rezeki untuknya... tinggal lah aku dan beberapa teman yang lain ( Mc P, kak ja, ida, azwa, wani , kak anum, kak z, kak ina library, ma, anis mktg....... hilangla seri teman2 dari PEKAN.....kepada kawan2 yang akan pergi selamat berjuang di tempat baru... jadi la staff yang dibanggakan...untuk teman2 yang masih tinggal.. selamat berjuang di sini. (:-(

9 comments:

madier said...

Jangan sedih2 zue...nyo ada lah rezeki mung nanti...kalu takdir mung duk situpun oklah...

Mc Zue said...

aku redha d...thanks 4 the advice...

Anonymous said...

mano2 pun samo..., seme rezeki Tuhan dah tentukan. Terpulang kepada individu itu nak bersyukur atau tak.

Gaji mahal pun tak cukup..., gaji sikit pun tak cukup. Kalau kejar sangat ke duit ni, memang tak cukup sokmo.

Apo2 yang berlaku ni, ado hikmahnyo. Kawan2 yang pergi, pasti ada kawan yang datang. Aku dah lama kehilangan kawan kat ksp. Madi, imad, normad, meli, sukimang, enshah, ariff. Sekarang duk keseorangan tapi aku tak pandang ia satu masalah. Aku anggap ada hikmah sahaja.

madier said...

Sedih pilu..didlm hatiku...
Sayu rindu..mengenangkan...
Saat2 kau tiada di sisi.....

hehehee..tul tu nan...org yg pegi pun akan ada kawan baru gak kat tempat baru...kena terima suasana baru pulok...org yg tak g mana2,nanti akan dpt kawan baru pulok..ganti hok pegi tu...

Anonymous said...

mu kene kain zue... hehehe ado calon ni ha... segak lagi. hehehehe

Eja said...

waaaaaa.....aku pun syahdu gak ni

Mc Zue said...

nan.. mu tok habih2 nak nyakat aku.. waaaaaaa....

madier:> pilunya la ayat mu... sebak aku rasa..

d6:> aku paham perasaan mu bila mu hilang kawan2.. aku pn tetap terasa kehilangan mereka..pada aku mereka semua kawan yang betul2 di panggil sahabat...cuma rasa sedih jer bila makin sorang2 yang akan pergi...

Jankaulu said...

masa lokmang meninggalkan aku dulu...kurasakan seperti awan gemawan kat pekan jadi kelabu, gelap dan jatuh atas bahu ini.

namun semuanya ada hikmah (kata adnan), hdup tak statik.

Mc Zue said...

ya betul cakap d6 & jankaulu HiDuP InI TidAk StATik...